سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از آسفالت و بهسازی 67 کیلومتر از راههای استان طی سال گذشته خبرداد.

میرعبدالله حسینی  در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: سال گذشته شاهد اسفالت و بهره برداری و بهسازی حدودا 67 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی استان بودیم که اعتباری بالغ بر 415 میلیارد ریال هزینه شد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ایمن سازی راههای استان اظهارکرد: با تامین اعتبارات استانی ایمن سازی و بهسازی محورهای ارومیه _ میاندواب به طول 27 کیلومتر، نازلو _ سرو 15 کیلومتر،سلماس _ خوی 10 کیلومتر و مسیر خوی _ ایواوغلی به طول 5.5 کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه اولویت کالری این اداره کل اتمام پروژه های نیمه تمام استانی است افزود: امسال نیز در صورت تخصیص اعتبارات شاهد بهره برداری از قسمت هایی از محورهای سطح استان خواهیم بود و تنها طرحی که امسال امکان اتمام آن وجود دارد پروژه محور سلماس به صوفیان است که منتظر مجوز راه آهن هستیم تا عملیات احداث پل راه آهن را شروع و شاهد بهره برداری کل محور باشیم.

حسینی گفت: با توجه به اینکه 120 کیلومتر از راههای روستایی آماده آسفالت است تصریح کرد: پیش بینی می شود در صورت تخصیص اعتبار کل 120 کیلومتر که حدودا 1.5 درصد از راههای استان را شامل می شود آسفالت شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.