حسین حسین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این جشنواره سوم تا هفتم اردیبهشت سال جاری در بوشهر برگزار می شود، افزود: شبنم یوسفی تنها بازیگری به شمار می رود که در این نمایش صحنه ای به ایفای نقش پرداخته است.
وی با اشاره به اینکه شبنم یوسفی سه نقش متفاوت را در این اثر بازی می کند، اضافه کرد: شخصیت نمایش از آنجایی که یک شکارچی بوده است، هر بار در نمایش به یک حیوانی که شکار کرده تبدیل می شود.
وی ادامه داد: در این اثر، داستان انسانی که جنبه حیوانی درونش او را کنترل کرده و از تعادل خارج کرده است به نمایش در می آید.
به گزارش ایرنا مجید درویش نژاد متولد 1375 در ارومیه بوده و دانشجوی کارشناسی دانشگاه پیام نور است
بازی در نمایش های صحنه ای آبگوشت زهرماری، وصل شغال و درویش عودی، اجراخوانی 'آشفتگی'، و نمایش های خیابانی سرباز و مریض در کارنامه هنری وی به چشم می خورد.
درویش نژاد همچین در فیلم های سینمایی زمانی که، شیهه و روزگار و همچنین فیلم های کوتاه سکوت، رضایت به قتل و زندگی بازی کرده است.
به گزارش ایرنا بیست ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در بخش های مناطق «تئاتر صحنه» و سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، تجربه های اجرا، نمایشنامه نویسی (جایزه اکبر رادی)، پژوهش (جایزه فرهاد ناظر زاده کرمانی)، عکس، پوستر و تیزر، کارگاه ها و درس گفتارها، بین الملل، مدرسان، مرور آثار دانشجویی و پایان نامه های برگزیده، سمپوزیوم تئاتر دانشگاهی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار می شود.
بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در 2 بخش شامل بخش مناطق از سوم تا هفتم اردیبهشت 1397 در شهر بوشهر و با عنوان «خلیج فارس» و بخش سراسری و بین‌الملل از شانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشت 1397 در تهران برگزار می شود.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.