به گزارش ایرنا شهردار اشنویه روز پنجشنبه در حاشیه آئین کلنگ زنی این مجتمع تجاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مجتمع با 6 هزار و 550 مترمربع مساحت در سه طبقه با مشارکت بخش خصوصی احداث می شود و در سال آینده به بهره برداری می رسد.
سید کمال طاهری با اشاره به اینکه این طرح به صورت مشارکت مدنی اجرا می شود، افزود: طرح احداث مجتمع تجاری کالای مرزی اشنویه پیش از این مراحل فراخوان رسمی و مناقصه را پشت سر گذاشته و یک سرمایه گذار ارومیه ای در این مناقصه برنده شده است.
طاهری با بیان اینکه اشنویه دومین شهر آذربایجان غربی از لحاظ میزان جذب سرمایه گذاری است، افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری با همیاری و کمک فرمانداری و سایر ادارات شهرستان با رویکرد توسعه گردشگری در حال اجرای طرح های مختلف است.
وی اظهار کرد: طرح 25 هکتاری پارک 'قلاتوک'، پارک 'روبار' و رایزنی برای ساخت پل معلق، سامان دهی ورودی و خروجی شهر و میدان تره بار و ایجاد سایت گردشگری از مهمترین طرح های سرمایه گذاری در این شهرستان است.
به گزارش ایرنا در زمان حاضر شهرستان های مجاور اشنویه از جمله ارومیه، مهاباد، پیرانشهر و نقده دارای بازارچه های مرزی است؛ این شهرستان با بیش از 74 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و از غرب با کشور عراق، از جنوب با پیرانشهر، از شرق با نقده و از شمال با ارومیه مجاورت دارد.
3072/9870/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.