امام جمعه میاندوآب گفت: ایرانیان هیچ ترسی از سردمداران آمریکا و رژیم صهیونستی ندارند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه میاندوآب گفت: : آمریکا همانند سگ هاری است که فقط پارس کردن بلد است و ایرانیان ثابت کرده اند هیچ ترسی از سردمداران آمریکا و رژیم صهیونستی ندارند و منتظر یک اشاره از رهبر انقلاب هستند تا تل آویو و حیفا را با خاک یکسان کنند.

وی با اشاره به گسترش فضای مجازی تصریح کرد: امروزه با سرعت فوق العاده ای دنیا به سوی فن آوری جدید می رود و تهدیدات فضای مجازی و نفوذ ماهواره ها هر روز بیشتر می شود.

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمن در پشت بام خانه های ما نشسته است و در گوشی های ما نفوذ کرده است و این بسیار خطرناک است، ما قبول داریم که دنیا و کل جهان در این سمت حرکت می کند ولی لازم است تقوای بیشتری داشته باشیم و از خودمان مراقبت کنیم.

حجت الاسلام حسن زاده به روز مبعث رسول اکرم اشاره کرد و گفت: لازم است روز بعثت رحمه‌للعالمین به بهترین شکل ممکن گرامی داشته شود و هر کس هر کجا هست در حد توان خود جشن و سروری برگزار نماید و این روز را بهانه ای برای دید و بازدید از اقوام و بزرگان فامیل قرار دهد و هر کدورتی که در دلش وجود دارد دور بریزد.

امام جمعه میاندوآب گفت:در جهان امروز بازی ها جدی شده است و جدی ها به بازی شبیه است، در دنیا شاهد چاپ بیشترین آمار کتاب ها هستیم ولی کتاب خوان هم کم شده است، تجملات اصل شده است اما معنویات دیگر جزو فرعیات هم نیست، درآمدها بیشتر شده ولی برکت ها کم شده است، علم به حدی رسیده است که بشر کم کم به دنبال اقامت در کره ماه است ولی از وضعیت همسایه خودش خبر ندارد.

وی ادامه داد: راه حل همه این معضلات اجتماعی و اقتصادی و اخلاقی و ... فقط چنگ زدن به ریسمان الهی و برگشتن به دامان قرآن و اهل بیت است، باید در هر کاری که می کنیم رضایت خدا و پیامبرش را در نظر داشته باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.