مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی از ارائه بیش از 4 میلیون و 511 هزار نفر ساعت آموزشهای فنی و حرفه ای در سال گذشته در موسسات کارآموزی و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای برای کارجویان و کارآموزان علاقمند به مهارت آموزی خبر داد.

محسن مددی در گفت  گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، افزود:  این اداره کل در سال گذشته با برگزاری 3 هزار و 606 دوره آموزشی، برای 19 هزار و 59 نفر ،  4 میلیون و 511 هزار و 792 نفر - ساعت در بخش خصوصی مؤسسات کارآموزی و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای آموزش های مهارتی  ارائه داده است.

مددی با اشاره به فعالیت 315 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بخش های صنعت ،خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنردر سطح استان، گفت: از این تعداد  212 آموزشگاه مختص خواهران ، 42 آموزشگاه مختص برادران و 61 آموزشگاه به صورت  دو منظوره ، آموزشهای مهارتی را ارائه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل در سال گذشته به منظور نظارت برکیفیت آموزشهای ارائه شده در این آموزشگاهها بیش از یک هزار و 372  نفر بازدید انجام داده است.

مددی یادآورشد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برای تقویت بخش خصوصی آمادگی دارد تا در صورت توانمندی بخش خصوصی ، بخش هایی از فعالیتهای خود را بر اساس شیوه نامه های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد واگذار نماید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.