به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: امام راحل نیز وجود ارتش را واجب می دانستند و همواره بر آن تاکید می کردند.
وی گفت: امام خمینی (ره) 29 فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کرد و با این فرمان نقشه های شوم دشمنان برای انحلال ارتش در اوایل انقلاب نقش بر آب شد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران لیاقت خود را در طول سال های متمادی به اثبات رسانده و در تمامی صحنه های حساس کشور حضور داشته اند.
به گفته وی ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها ارتشی است که در مقابل قرآن کریم رژه می رود و این امر برای ارتشیان یک افتخار بزرگ به شمار می رود.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ارومیه گفت: دشمنان از توطئه های خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست نکشیده اند.
امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو با اشاره به آمادگی بیش از پیش ارتش، افزود: شرق و غرب حکومت اسلامی را تهدیدی بزرگ برای حکومت های نامشروع خود می دانند زیرا ایران نقش غیرقابل انکاری در کنترل ناامنی‌های منطقه دارد و نقشه های آنان را نقش بر آب می کند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.