به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، صبح امروز وین اتریش میزبان آئین امضا سند تفاهم نامه شرکت بزرگ بیمارستان‌ساز وامد و وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران بود.
در این تفاهم نامه، شرکت وامد متعهد شده است که با سرمایه گذاری در شهر ارومیه، بیمارستان بزرگ و مدرن این شهر را در کوتاه ترین زمان ممکن ساخت و تجهیز کند.
در جریان آئین امضا این تفاهم نامه‌ که با حضور روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس، محمدباقر لاریجانی معاون وزیر بهداشت و جمعی از مدیران این وزارتخانه انجام شد، پیتر هالبائر عضو هیات مدیره وامد ضمن ابراز خوشنودی در خصوص سرمایه گذاری در شهر ارومیه، ابراز امیدواری کرد که این منطقه به قطب گردشگری منطقه شمال‌غرب ایران و کشورهای همسایه تبدیل شود.
لاریجانی، معاون وزیر بهداشت پس از امضا سند این تفاهم‌نامه گفت: لازم است همه ما از حضرت‌پور، نماینده مردم ارومیه که بانی اصلی این اتفاق حسنه هستند، تقدیر و تشکر کنیم.
وی از وامد خواست تا هر چه زودتر مراحل ساخت بیمارستان را آغاز کند، چرا که تاخیر در بهره‌برداری از چنین طرحی موجب از دست رفتن فرصت های اقتصادی برای همه مردم ارومیه میشود. 
در پایان این مراسم، روح‌الله حضرت‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به سابقه تاریخی سرمایه گذاری کشور اتریش در ارومیه ابراز خرسندی کرد: افتتاح این بیمارستان علاوه بر تحول عرصه سلامت، موجب رونق اقتصادی شهر ارومیه شود.
گفتنی است، بر اساس این تفاهم‌نامه، شرکت وامد ضمن تامین ۸۵ درصد از اعتبارات لازم برای ساخت این بیمارستان با استفاده از ظرفیت داخلی، مراحل طراحی این پروژه ملی را در کوتاه ترین زمان ممکن آغاز خواهد کرد.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 899192
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.