نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ‌اتحاد سپاه و ارتش سدی در برابر دشمنان است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی آیت الله سیدعلی اکبر قریشی  در همایش دریای نور که در مسجد امیرالمومنین به مناسبت سالروز عملیات کربلای ۷و شهادت صیاد شیرازی برگزار شد به اتحاد سپاه وارتش اشاره کرد و افزود:‌باید سپاه وارتش درمقابله بادشمن متحد بوده  تا از این طریق  جلو نفوذ دشمن را به داخل کشور و در بین نیروهای نظامی  بگیرند.

وی با اشاره به مقام شامخ شهید صیاد شیرازی اظها رکرد: این شهید یزرگوار از نابغه های ارتش در زمان خود بود و بعد از جنگ هم همواره راهی را رفت که دشمن را مستاصل می کرد که در نهایت دشمن او را  ترور و به شهادت رساند.

آیت الله قریشی با اشاره به اینکه معادله بین خدا وانسان۴رکن  وجوددارد تصریح کرد: در این معامله بزرگ، خریدار خداوند متعال، و فروشنده بندگان مؤمن و مجاهد، و کالاى مورد معامله جان مؤمنان، و قیمت و ثمن معامله بهشت برین، و سند این معامله جالب و با ارزش در سه کتاب آسمانى معتبر (قرآن و انجیل و تورات) به ثبت رسیده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با استناد به آیات قران که بیان شده "به شهدا راه خدانگویید کشته شده گان بلکه آنهازنده هستند"  اظهارکرد: جایگاه شهداو مقام شهادت برای انسانهای عادی قابل تصور نیست.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.