فرمانده انتظامی میاندوآب گفت:بیش از 13 کیلوگرم انواع مواد مخدر در طول ایام نوروز دراین شهرستان کشف شد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی بیان کرد:از آغاز طرح نوروزی پلیس تا 15 فروردین،۱۳کیلو و ۷۸۱ گرم انواع مواد مخدر و 90 هزار عدد قرص غیرمجاز کشف و 49 نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید و همچنین 172 نفر معتاد متجاهر به مراکز درمانی و کمپ های اعتیاد معرفی گردید.

فرمانده انتظامی میاندوآب ادامه داد: در طول این طرح ۵۲ هزار و 400 نخ سیگار خارجی قاچاق و 240 پاکت تنباکوی غیربهداشتی، 694 ثوب البسه خارجی قاچاق در مجموع به ارزش 600 میلیون ریال کشف و در این راستا دو دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم نیز دستگیر شد.

وی به تصادفات تعطیلات نوروزی هم اشاره کرد و گفت: 33 مورد تصادف منجر به جرح با 38 مجروح در داخل شهر و 10 مورد تصادف منجر به جرح در محورهای موصلاتی میاندوآب رخ داده است که موجب مصدومیت 12 نفر و همچنین فوت یک نفر دیگر شده است، که آمار تصادفات نسبت مدت مشابه سال قبل 41% کاهش داشته است و آمار مصدومین نیز 14 درصد کاهش داشته است و آمار فوتی ها نسبت به سال قبل تفاوتی نکرده است.

سرهنگ شیخ نژاد گفت: در طول طرح نوروزی، پلیس 215 دستگاه خودرو و 77 دستگاه موتورسیکلت را به دلیل داشتن تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف کرده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب به سرقت های انجام شده در ایام نوروز هم اشاره کرد و گفت:15 فقره سرقت در این ایام رخ داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 17درصد کاهش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: در طول تعطیلات نوروز 1193 مورد تماس با مرکز 110 انجام شده است که 540 مورد عملیاتی و 653 مورد نیز توسط همکاران حاضر در مرکز فوریت های پلیس 110 راهنمایی و ارشاد گردیده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.