علی مکرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اختصاص این اعتبار 60 کیلومتر از محور تکاب شاهیندژ آسفالت ریزی شده و عملیات اجرایی این طرح نیز به زودی آغاز می شود.
وی همچنین با اشاره به اختصاص 13 میلیارد ریال برای آسفالت ریزی جاده های روستایی تکاب بیان کرد: برای بهبود و آسفالت جاده تکاب - دندی نیز 24 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
فرماندار تکاب با اشاره به اینکه بهبود وضعیت جاده ها در اولویت نخست مطالبات مردمی قرار دارد، ادامه داد: تکمیل بیمارستان 64 تختخوابی، ایجاد فاضلاب شهری و رسیدگی به وضع جاده ها سه خواسته اساسی مردم تکاب است.
وی با تاکید بر اینکه توسعه صنعت گردشگری بدون وجود جاده مناسب میسر نیست، بیان کرد: نامناسب بودن جاده های بین شهری تکاب به مغفول ماندن جاذبه های گردشگری از جمله مجموعه 'تخت سلیمان'، چمن متحرک 'چملی' و آبشار 'قینرجه' و ظرفیت های مختلف شهرستان تکاب منجر شده است.
مکرمی اضافه کرد: با توجه به وجود 135 کیلومتر راه اصلی در تکاب امیدواریم دستگاه های اجرایی مرتبط نسبت به مسئله توسعه و آسفالت جاده های تکاب اقدام اساسی انجام دهند.
وی گفت: با بهبود وضعیت جاده های تکاب علاوه بر استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری، زمینه مناسب برای حضور سرمایه گذاران برای مشارکت در طرح های توسعه ای، رونق تولید و اشتغال در تکاب فراهم می شود.
فرماندار تکاب همچنین تسریع در ساخت راهدارخانه محور تکاب ایرانخواه و اصلاح تابلوها و علائم راهداری در جاده های این شهرستان را خواستار شد.
تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در فاصله 85 کیلومتری شهرستان شاهیندژ واقع شده است.
فاصله شهرستان تکاب با مرکز استان 300 کیلومتر است و این شهرستان با شهرهای دیواندره و بیجار در استان کردستان و دندی در استان زنجان همسایه است.
7514/3093/7129/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.