به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز یکشنبه در دیدار با روسای آموزش و پرورش مناطق 24 گانه آذربایجان غربی افزود: آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و انتخاب نیروهای مومن و متعهد برای خدمت در این نهاد ضروری است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با ۳۷ هزار نیروی انسانی و فعالیت بیش از پنج هزار مدرسه بزرگترین دستگاه اجرایی استان به شمار می رود.
ابراهیم محمدی بیان کرد: اخلاق مداری و دوری از سیاسی کاری اولویت آموزش و پرورش استان بوده و در کنار آن تعمیق باورهای دینی در بین دانش آموزان و تاکید بر اقامه نماز از جمله برنامه ریزی های اصلی است.
وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چشم انداز پیش روی یک دانش آموز موفق ایرانی را بیان کرده و شعار آموزش و پرورش در سال جاری شفافیت و پاسخگویی در راستای دستیابی به اهداف، تعریف شده است.
به گزارش ایرنا مقام معظم رهبری در پیام نوروزی سال جاری پس از مطرح کردن عنوان سال(حمایت از کالای ایرانی) فرمودند: 'بنده در شعار‌های سال‌ها معمولاً مخاطب را مسئولان قرار می دادم؛ امسال مخاطب، همه‌ی آحاد ملّت و از جمله مسئولان خواهند بود و مقدّمتاً عرض کنم، مسئله‌ی اقتصاد و فرهنگ و مسائل گوناگون همه مطرح است لکن مسئله‌ی اصلی ما امسال هم مسئله‌ی اقتصاد و معیشت مردمی است؛ همه باید تلاش کنند، همه باید کار کنند و محور هم عبارت از تولید ملّی است'.
روسای مناطق 24 گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی جهت شرکت در اجلاس یک روزه این نهاد در ارومیه حضور دارند و بررسی چالش های آموزشی و تربیتی این نهاد در مناطق استان از مهمترین اهداف این گردهمایی است.
آذربایجان غربی دارای پنج هزار مدرسه با 566 هزار دانش آموز است.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.