امام جمعه ارومیه گفت: مدیران به مسئله حجاب کارکنان خود توجه کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: مسئله حجاب در ادارات مورد توجه قرار گیرد همانگونه که به وقت شناسی و سایر امورکارکنان  توجه می شود.

وی با تاکید بر اهمیت حجاب و عفت در اسلام و روایات متعدد قران کریم تصریح کرد: مسئله حجاب و پوشش و عفت سخن و ساخته طلبه وروحانیون نیست بلکه حجاب یکی از مسلمات دین و ضروریات اسلام و وحی الهی به پیامبر است.

حجت الاسلام قریشی  بابیان اینکه عده ای در کشور درصدد مقابله با حجاب وعفت و ازبین بردن ان در کشورهستند  ادامه داد: وظیفه حکومت اسلامی است که جلوی بروز گناه را در جامعه بگیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت صدقه اظهار کرد: صدقه در دنیا عامل مهمی در دفع بلا و در آخرت مقام و منزلتی برای انسان است چه خوب است مردم عادت کنند صدقه دهند تا براساس روایات ائمه از بسیاری از بلایا مصون بمانند.

وی بااشاره به عالم قیامت و کیفیت رسیدگی به حساب اعمال بشر تصریح کرد: براساس روایات و ایات،در عالم محشر هیچ عملی در محضر خداوند مخفی نمی ماند و همه اعمال انسانها آشکار شده و خداوند به حساب اعمال انسانها بی هیچ ستمی رسیدگی می کند و انسانها کیفرو یا پاداش اعمال خود را می بینند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.