مدیر آموزش و پرورش شهرستان ماکو از پذیرش بیش از 11هزار نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان در ایام نوروز 97خبر داد.
 اکبر باباپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، افزود: شهرستان ماکو بعد از مهاباد و ارومیه بیشترین تعداد مهمانان فرهنگی را در نوروز امسال به خود اختصاص داد.
وی اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان ماکو با بیش از 100 کلاس مجهز در نوروز امسال پذیرای فرهنگیان شد و همه کلاس های نوع 'ج' در راستای تکریم فرهنگیان از فهرست ستاد اسکان حذف شده بود.
اکبر باباپور خاطرنشان کرد: در نوروز 97 ستاد اسکان فرهنگیان ماکو از 1241 نفر مسافر فرهنگی در قالب 4467خانواده به تعداد 11168 نفر روز پذیرای مهمانان نوروزی بوده است.
وی گفت:  مهمانان پذیرش شده در ستاد اسکان شهرستان ماکو نسبت به آمار سال مشابه 20 در صد افزایش داشته است که بیش از 34/7 درصد کل مهمانان منطقه آزاد ماکو را مهمانان فرهنگی شامل می شد.
وی اظهار کرد: پتو، تختخواب، تشک، متکا، یخچال، بخاری، کولر و تلویزیون از جمله تجهیزات موجود در کلاس های تجهیز شده در شهرستان ماکو بوده است.
به گزارش ایسنا؛ ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان ماکو از 28 اسفند سال 96 تا 12 فروردین ماه سال 97 نسبت به پذیرش این قشر و خانواده های آنان اقدام کرد. شهرستان ماکو دارای بناهای تاریخی، جاذبه های طبیعی و بازارچه های منطقه آزاد بوده که بهانه خوبی در راستای حضور گردشگران و مسافرین در این شهرستان را برخوردار است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.