محمود پوریوسف روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این باشگاه دارای 198 عضو است، اظهار کرد: در این مدت اعضای این باشگاه موفق به ترجمه پنج عنوان کتاب و اجرای طرح‌های تحقیقاتی مختلف شدند.
وی در رابطه با طرح های فاخر پژوهشی این دانشگاه، اظهار کرد: یکی از این طرح‌های پژوهشی تولید ماده‌ای برای پرکردن دندان با ماندگاری بالا و دیگری نیز روغن اشباع شده با اوزون است که جزئیات آن به زودی منتشر می شود.
وی با تاکید بر ضرورت حرکت به سمت درآمدهای دانش بنیان، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک دانشگاه مسئله محور به دنبال برنامه ریزی برای گسترش ارتباط با صنعت و جامعه پژوهش محور است.
وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی و پژوهشی در کنار فعالیت‌های آموزشی، گفت: در همین راستا طی سال جاری فعالیت واحدهای فناور و مراکز رشد این دانشگاه گسترش می یابد.
پور یوسف همچنین با اشاره به فعالیت 16 انجمن فعال دانشجویی در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر استان، افزود: تقویت تشکل های دانشجویی در سال جدید از برنامه های محوری این دانشگاه به شمار می رود.
به گفته وی طی سال گذشته تشکل های دانشجویی این دانشگاه بیش از 10 برنامه متنوع سیاسی و فرهنگی اجرا کردند.
به گزارش ایرنا مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی 9 واحد دانشگاهی، 6 مرکز آموزشی و 4 آموزشکده سما در سراسر این استان مرزی دارد.
تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های آزاد اسلامی آذربایجان غربی بیش از 38 هزار دانشجو است که 26 درصد دانشجویان کل استان را شامل می شود.
3214/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.