ماموستا ملا قادر سهرابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید در کشور نهادینه شود و لازمه آن تولید کالاهای باکیفیت است.
ماموستا سهرابی با تاکید بر اینکه حمایت از کالای داخلی نباید در حد شعار باقی بماند، ادامه داد: مصرف کنندگان داخلی پس از اطمینان از کیفیت کالا و متناسب بودن قیمت به تدریج به مصرف کالای ایرانی رغبت پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات کشور مسئله اشتغال است، گفت: رفع مشکل بیکاری با افزایش تولید کالاهای داخلی، جلوگیری از قاچاق کالا و تقویت صادرات امکان پذیر است.
امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی موجب تقویت اقتصاد کشور می‌شود، اظهار کرد: نامگذاری امسال به عنوان ' حمایت از کالای ایرانی ' مسئولیت بزرگی را بر دوش مردم، فعالان اقتصادی و مسئولان گذاشته است.
به گزارش ایرنا، مقام معظم رهبری سال 1390 را 'جهاد اقتصادی'، سال 1391 را ' تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی'، سال 1392 را 'حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی' و سال 1393 را 'اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی'
نام گذاری کرده بودند.
رهبری همچنین سال 1394 را 'دولت و ملت، همدلی و همزبانی'، سال 1395 را 'اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل'، سال 1396 را 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' و سال جاری را 'حمایت از کالای ایرانی' نام نهادند.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.