مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: بیش از 13 تن گرم انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف ویژه ایام تعطیلات نوروزی در استان معدوم شد. 

کامیار داهیم در گفت و گو با ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: با اجرای طرح تشدید نظارت نوروزی مقدار 13 تن و 576 کیلو گرم انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف توسط بازرسین بهداشتی دامپزشکی در طرح  تشدید نظارت بهداشتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی  ضبط  و از چرخه مصرف خارج گردیده است .

وی با اشاره به طرح تشدید نظارت نوروزی این سازمان گفت: اکیپ های ستاد طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروزی به منظور کنترل بهداشتی انواع گوشت و فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه وتولید، رستورانها و غذاخوری های فعال در ایام تعطیلات نوروزی در استان از تاریخ 25 اسفند 96 تا 14 فروردین سالجاری با بکارگیری60 نفر دکتر دامپزشک ، بازرسین بهداشتی و نیروهای فنی در غالب 36  اکیپ نظارت و بازرسی بهداشتی دامپزشکی فعال بودند.

داهیم  ادامه داد: اکیپ های بازرسی این سازمان در طول اجرای طرح موفق به بازرسی 4  هزارو 653  نوبت مراکز عرضه انواع فرآورده های خام دامی ( گوشت قرمز،گوشت سفید ،تخم مرغ ، ماهی و ... )  و تعداد یک هزار و 81 نوبت  بازدید  و نظارت بر رستوران و غذاخوری و 235 نوبت کشتارگاه و مراکز بسته بندی در استان شدند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.