به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسین امامی با اعلام این مطلب، گفت: طی هشت روز نخست سال جاری ۱۲۹ هزار و ۱۹۳ نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی اسکان یافته اند که این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد ۴۵ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه طی نوروز امسال ۴۶۹ هزار و ۲۸۱ نفر از جاذبه های گردشگری آذربایجان غربی بازدید کرده اند، تصریح کرد: در این راستا نیز شاهد رشد ۴۲ درصدی هستیم.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: طی هشت روز نخست امسال ۹۵ هزار و ۴۹۱ نفر از موزه های استان بازدید کرده اند، افزود: امسال در زمینه جذب گردشگر نسبت به سالهای گذشته موفق عمل کرده ایم.

امامی از برگزاری برنامه نوروزگاه در ۱۶ شهر استان آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: ای برنامه به دلیل حفظ آیین و سنت های منطقه مورد علاقه تعداد قابل توجهی از گردشگران نوروزی و همشهریان قرار گرفت.

امامی راه اندازی اتوبوس گردشگری را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: در ارومیه چهار اتوبوس گردشگری رایگان راه اندازی شده است که به دلیل استقبال بالای گردشگران، این تعداد اتوبوس جوابگوی نیاز گردشگران نوروزی نیست.

وی به سامانه رسیدگی به شکایات و معرفی جاذبه های گردشگری استان اشاره کرد و گفت: گردشگران می توانند با شماره گیری ۰۹۶۲۹ نسبت به ارائه شکایات و دریافت جاذبه های گردشگری استان اقدام کنند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 891028
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.