معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: استقبال خوبی از اتوبوس های گردشگری استان در ایام نوروز شده است.

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی حسین امامی گفت: با تمهیدات انجام شده در نوروز 97تعداد 6دستگاه اتوبوس در سطح استان اقدام به جابه جایی و معرفی جاذبه های گردشگری شهرهای استان کردند.

وی تصریح کرد: این اتوبوس ها علاوه بر ارومیه در شهرهای گردشگر پذیرنیز ارائه خدمت نموده وموردخوب استقبال خوب گردشگران قرار گرفته اند.

امامی یادآورشد: این برنامه با هدف آشنا ساختن مسافران نوروزی با جاذبه های گردشگریشهرهای مختلف اجرا می شود که امیدواریم در تابستان سال جاری نیز ادامه یابد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی  همچنین اظهارکرد: استفاده از این اتوبوس ها برای مسافرین نوروزی رایگان بوده ودر تعدادی از شهرهای استان توسط بخش خصوصی پذیرایی صورت می گیرد.

امامی افزود: به منظور تسهیل بازدیدهای مسافرین نوروزی، نقشه راهنمای اتوبوس گردشگری تهیه شده  ودرحین بازدید توسط راهنمایان گردشگری در داخل اتوبوس های گردشگری ارائه می گردد.

به گزارش ایسنا، در ارومیه دو دستگاه، دودستگاه در مهاباد، یک دستگاه در خوی ویک دستگاه در میاندوآب به عنوان اتوبوس گردشگری اقدام به جابه جایی ومعرفی جاذبه های گردشگری شهرهای مذکور می پردازند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.