به گزارش ایرنا 'علی مکرمی' روز دوشنبه در دیدار مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر مهاباد، اظهار کرد: رسانه های تاثیرگذار می توانند باهم افزایی مسئولان را در رفع مشکلات کمک کنند و موجب توسعه و پیشرفت جامعه شوند.
وی گفت: خبرنگاران رسانه ها، خبرگزاری ها و فعالان فضای مجازی با بیان واقعیت ها می توانند به خوبی در رفع مشکلات و بهبود شرایط به مسئولان کمک کنند.
مکرمی تاکید کرد: رسانه ها زبان گویای مردم در بیان مشکلات هستند و باید با انتقادهای منصفانه کمبودهای جامعه را به طور درست و واقعی به گوش مدیران برسانند.
مکرمی با بیان اینکه خبرنگاران بدون حب و بغض و جانبداری واقعیت های موجود کشور را باید منعکس کنند، اظهار کرد: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی می توانند در عین انتقاد و بیان مشکلات با تعامل 2 سویه موجب افزایش همدلی بین مردم و مسئولان و هم افزایی مدیران در رفع مشکلات شوند.
وی فعالیت خبرگزاری ایرنا در انعکاس اخبار، رویدادها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید را خوب و مناسب ارزیابی کرد.
مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر مهاباد نیز در این دیدار گفت: اکنون ایرنا برای اثرگذاری بیشتر در زمینه اطلاع رسانی و فرآیند توسعه کشور، کارکرد خود را علاوه بر اطلاع رسانی مکتوب به سمت تولیدات چند رسانه ای و فیلم سوق داده است.
پیمان پاکزاد همچنین افزود: ایرنا صدای مردم و مسئولان است و در بیان مشکلات و انعکاس دستاوردها و توانمندی های کشور نگاه منطقی و عمیق دارد.
وی بیان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه توسعه بخش در کشور و بازوی توانمند نظام و دولت، فعالیت رسانه ای و پوشش خبری گسترده ای با اتکا به خبرنگاران خود در مناطق مختلف کشور دارد.
دفتر مهاباد زیر مجموعه خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی است که فعالیت های رسانه ای و پوشش اخبار جنوب این استان را بر عهده دارد.
7514/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.