مراسم تودیع و معارفه فرماندار سلماس با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مراسم تودیع و معارفه فرماندار سلماس با حضور باحضور معاون عمرانی و نیز مدیرکل امور سیاسی استاندار اذربایجان غربی، اعضای شورای اداری و تامین این شهرستان در سالن جلسات شهید سالمی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

تقی کهوریان معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم گفت: اعمالی که در دوران مسئولیت انجام میدهیم باید موثر و نتیجه بخش باشد،باید روی مسائل اساسی کار کرد و تلاش نمود،همه ما مسئول هستیم و باید به نحوی عمل کنیم که بعد از سپری شدن دوران مسئولیت بفهمیم که در وادی دیگری قدم زدیم .

کهوریان با بیان اینکه انتقاد سازنده و حکیمانه محرک عمل مسئولین است و از ضروریات جامعه پویاست، تصریح کرد: امیدوارم در سلماس اتحاد لازم ایجاد شود تا سیر سلماس به سوی توسعه سرعت بگیرد چراکه در صورت وفاق و همدلی شاهد رشد سرمایه گذاری در شهر خواهیم بود .

مرتضی اصغری،فرماندار جدید سلماس نیز در این مراسم اظهار کرد: حضرت امیر(ع) در نامه ای به اشعث بن قیس فرمودند:حواست جمع باشد مسئولیت طعمه نیست بلکه یک امانت است در دستان تو .

اصغری افزود: درگاه خداوند متعال و سبحان را شاکرم که توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یافته ام و جا دارد از مقام عالی استان آقای شهریاری و معاونین محترم وی بخاطر اعتماد مجدد به حقیر تشکر نمایم.

وی گفت: موجب خشنودی است در نظامی حضور داریم که اصل ولایت فقیه در آن جاریست و خرسندم که در شهر خودم مسئولیت گرفتم چراکه سلماس شهر شهادت و دیانت و سیاست و خردمندیست و من به این شهرستان دِین داشتم و باید آنرا ادا می کردم .

فرماندار جدید سلماس خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات سلماس در توسعه است و باید از همه ظرفیت های شهر استفاده کنیم تا شاخص های توسعه را در سلماس ارتقا دهیم .

وی تصریح کرد: اگر میخواهیم سلماس را توسعه دهیم باید اختلافات را کنار بگذاریم،یکی از نقاط ضعف سلماس همین چالش ها و اختلاف هاست،امروز از همه عاجزانه خواهش میکنم بیایید همه باهم هم قسم شویم و اختلافات را کنار بگذاریم و به توسعه شهر بیاندیشیم .

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم از زحمات جوادجبارزاده سرپرست فرمانداری سلماس تقدیر شده و مرتضی اصغری بعنوان فرماندار جدید سلماس معرفی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.