کامیار داهیم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 36 اکیپ دامپزشکی با 61 نفر نیرو در طول ایام عید نوروز به منظور حفظ و حراست از سلامت مصرف کنندگان آماده اند تا بر اماکن توزیع و عرضه انواع گوشت و فرآورده های خام دامی نظارت داشته باشند.
وی با بیان اینکه ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه از الزاماتی است که باید رعایت شود بیان کرد: ستاد ویژه نوروزی نظارت بر بهداشت انواع گوشت و فرآورده های خام دامی در مراکز توزیع و عرضه شامل انواع قصابی ها، فروشندگان گوشت مرغ بسته بندی شده، رستوران ها و غذاخوری ها نظارت ویژه می کند.
داهیم افزود: از همه مسافران و شهروندان درخواست می شود که در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی اعم از 'کشتار دام در کنار جاده ها، تفرجگاه ها، فروش گوشت قرمز فاقد مهر بازرسی دامپزشکی، فروش لاشه مرغ غیر بسته بندی شده، حمل غیر مجاز گوشت در خودروهای غیر مجاز و فاقد یخچال، فروش انواع گوشت و فرآورده های خام دامی دارای ویژگی های نامطلوب و غیر بهداشتی وغیره با شماره تلفن 32778701 تماس گرفته یا موضوع را به نزدیک ترین شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا طرح نظارت براماکن و مراکز عرضه فراورده های دامی در آذربایجان غربی از 25 اسفند ماه تا 14 فروردین به صورت ویژه اعمال می شود.
آذربایجان غربی در ایام نوروز پذیرای بیش از یک میلیون مسافر از سراسر کشور است.
7125/7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.