مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نهاد فرهنگی هنری برای اولین بار طرح عیدانه کتاب را در مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به مطالعه به اجرا در می آورد.
وی افزود: کودکان و نوجوانان علاقه مند علاوه بر امانت کتاب از دیگر خدمات فرهنگی شامل کاردستی، قصه گویی، روخوانی کتاب و شعرخوانی در این مرکز بهره مند می شوند.
وی با اشاره به حضور کتابخانه سیار در روز 13 فروردین در روستاهای پسان و دوبره ارومیه بیان کرد: در این روز کودکان روستایی می‌توانند با حضور در ایستگاه فرهنگی هنری کانون در کارگاه کاردستی، روخوانی کتاب، بازی و سرگرمی شرکت کنند.
وی اعلام کرد: همه کودکان و نوجوانان که در ایام نوروز به آذربایجان غربی سفر می کنند، نیز می توانند با مراجعه به مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه از این طرح بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان است.
به گزارش ایرنا مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه در خیابان والفجر ، داخل پارک ملت واقع است.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.