رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در طرح نوروزی آذربایجان‌غربی، 14 هزار و 481 مورد نظارت و بازرسی انجام شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، جعفرصادق اسکندری با اشاره به اینکه در طرح نوروزی امسال آذربایجان‌غربی، تعداد 14 هزار و 481 مورد نظارت و بازرسی انجام شد اظهار کرد: در این ارتباط 476 پرونده تشکیل و 540 تخلف کشف شد که ارزش ریالی آنها 40 میلیارد و 927 میلیون و 910 هزار و 736 ریال بوده است.
وی تصریح کرد: بیشترین بازرسی‌ها در طرح نوروزی امسال به ترتیب مربوط به انواع نان با 18 درصد، سایر 16 درصد، پوشاک و کیف و کفش 11 درصد و مواد پروتئینی 10 درصد را شامل می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر آن، بیشترین تخلفات پس از سایر کالا و خدمات به ترتیب مربوط به پوشاک و کیف و کفش با 17 درصد، انواع نان 16 درصد و خدمات عمومی هشت درصد را شامل می‌شود.
وی بیان کرد: از هفت بهمن تا 18 اسفند، تعداد 644 مورد شکایات قابل پیگیری در سراسر آذربایجان‌غربی اخذ شد که از مجموع شکایات دریافتی 67 درصد به صورت تلفنی، 25 درصد حضوری، هشت درصد کتبی و تعداد 349 مورد نیز از گزارش ناظران افتخاری دریافت شده است.
اسکندری گفت: از مجموع شکایات قابل پیگیری 36 درصد متخلف، 48 درصد غیر متخلف و 16 درصد نیز در مرحله بررسی است.
وی با اشاره به فراوانی شکایات اخذ شده کالایی در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در این رابطه 76 درصد گزارش کالایی اخذ شده، که از این تعداد 17 درصد مربوط به انواع نان، 41 درصد پوشاک، سه درصد تخم مرغ و بقیه، سایر کالاها را شامل می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه میزان سهمیه پرتقال این استان امسال یک هزار و 760 تن است بیان کرد: این مقدار در مجموع، جذب و ذخیره‌سازی شده است .
وی تصریح کرد: علاوه بر آن، میزان سهمیه سیب درختی این استان نیز 800 تن بوده که این میزان نیز ذخیره‌سازی شده است .
اسکندری با اشاره به اینکه تعداد 141 نفر بازرس و کارشناس در سطح استان در طرح نظارتی نوروز فعال هستند گفت: در این زمینه نیز فهرست کشیک برای 141 نفر بازرس در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه تهیه شده که به صورت فعال روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 30/13 و روزهای غیر تعطیل پس از وقت اداری از ساعت 16 تا 19 عصر در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه فعال هستند.
وی از برپایی 615 غرفه فروش بهاره در هفت نمایشگاه در آذربایجان‌غربی خبر داد و افزود: این غرفه‌ها در شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، شاهین‌دژ، مهاباد، بوکان، تکاب و سلماس دایر می‌شوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه در ارومیه، نمایشگاه بهاره از 18 تا 25 اسفند در 200 غرفه برپا است تصریح کرد: در میاندوآب نیز از 17 اسفند تا 27 اسفند و در 100 غرفه در سایت نمایشگاهی این شهر برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه در شاهین‌دژ از 20 تا 29 اسفند ماه در 60 غرفه، نمایشگاه بهاره برپا می‌شود اظهار کرد: علاوه بر آن، نمایشگاه مهاباد از 18 تا 29 اسفند ماه در 90 غرفه دایر است.
اسکندری بیان کرد: نمایشگاه بهاره و نوروزی بوکان نیز از 28 اسفند ماه آغاز و تا هشتم فروردین سال 97 در 70 غرفه برپا می‌شود.
وی به زمان برپایی نمایشگاه بهاره تکاب اشاره کرد و گفت: در این شهر نیز نمایشگاه فروش بهاره از 17 تا 29 اسفند ماه در 55 غرفه پذیرای علاقه‌مندان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امسال در سلماس، نمایشگاه فروش بهاره از 16 اسفند ماه آغاز شده و تا 26 اسفند در 40 غرفه ادامه می‌یابد.
وی تصریح کرد: در طول اجرای طرح نوروزی، کشیک‌های مستقر در نمایشگاه‌های فروش بهاره و فروشگاه های بزرگ و محل های عرضه تنظیم میوه شب عید، به صورت فعال حضور خواهند داشت .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.