سردار ناصر اصلانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شعار امسال طرح نوروزی پلیس ' آرامش بهاری با نظم و امنیت' است، افزود: در این رابطه همچنین 295 تهیه و توزیع کننده مواد محترقه دستگیر شده اند.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن، 51 کیلوگرم پیش ساز مواد محترقه دست ساز با تلاش ماموران انتظامی در استان کشف شده است.
وی اظهار کرد: این میزان کشفیات مواد محترقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: در این مدت 28 نفر از جوانان در استان بر اثر استفاده از مواد محترقه آسیب دیده که از این تعداد، 20 نفر سرپایی مداوا شده و هشت نفر نیز بستری شده اند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: پلیس هیچ وقت مخالف شادی مردم نیست و همواره در کنار مردم بوده است.
سردار اصلانی با اشاره به اینکه پلیس با آمادگی کامل در روز چهارشنبه آخر سال حضور دارد، افزود: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را در چهارشنبه آخر سال به هم بزنند با برخورد قاطع نیروی انتظامی مواجه می شوند.
وی اضافه کرد: خیابان های اصلی و میادین شهرها خط قرمز پلیس بوده و هیچ کس حق آتش بازی در این معابر را ندارد.
وی اظهار کرد: پلیس تمام توان خود را برای آرامش و امنیت مردم در این روزها استفاده خواهد کرد تا مردم به راحتی بتوانند از خیابانها تردد کنند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.
همه ساله با فرارسیدن هفته های پایانی سال، برخی افراد سودجو اقدام به تهیه، خرید و فروش مواد محترقه می کنند که این امر مشکلاتی را برای جوانان به همراه دارد و با انفجار این مواد، برخی از مردم مصدوم و حتی معلول می شوند.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.