رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوی گفت: در ایام نوروز واحدهای اقامتی به مسافران تخفیف ۲۰ درصدی ارایه می کنند.

عزیز میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: با هماهنگی بعمل آمده در ستاد سفر نوروزی مدیران واحدهای اقامتی شهرستان خوی بمناسبت ایام عید نوروز به مسافرین و گردشگران نوروزی برای اقامت تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می دهند .

وی بابیان اینکه درجلسات ستاد سفر نوروزی شهرستان خوی به ریاست فرماندار تصمیمات بسیار خوبی برای ارایه خدمات بهتر و بیشتر برای  مسافرین نوروزی گرفته شده است تصریح کرد: در این ستاد مقرر شد با همکاری شهرداری بازدید از مناظر دیدنی و آثار تاریخی خوی بصورت رایگان انجام شود .

میرزایی افزود : استقرار ۱۰ پایگاه راهنمایان سفر نوروزی در نقاط پر رفت و آمد و ورودی های شهر خوی از دیگر تصمیمات جلسه ستاد سفر نوروزی می باشد.

وی با اشاره به اجرای برنامه نوروزگاه در ایام عید نوروز در سطح شهر اظهار کرد : برنامه نوروزگاه به منظور احیای آئین های سنتی و قدیمی نظیر تگم گردانی و قرمزی گلین در سطح شهر اجرا می شود .

میرزایی تصریح کرد: ستاد سفر نوروزی شهرستان متشکل از ۱۰ کمیته تخصصی می باشد که فرماندار بعنوان رئیس ستاد و اداره میراث فرهنگی بعنوان دبیر این ستاد فعالیت می کنند .

وی تعداد واحدهای اقامتی خوی اعم از هتل و مهمانسرا و مهمان پذیر را ۱۱ واحد اعلام کرد و گفت : برای اقامت مهمانان نوروزی تعداد ۵۷۰ واحد تخت در سطح شهر خوی وجود دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.