امام جمعه شهرستان ماکو گفت: راهیان نور یکی از رویش های انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام ایوب رنجبری در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ماکو  راهیان نور را یکی از رویش های انقلاب اسلامی عنوان نمود و خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که خیزش و استقبال از تورهای راهیان نور بیشتر شده است و لزوم توجه برنامه ریزان فرهنگی در این زمینه را می طلبد.
حجت الاسلام رنجبری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه، راهیان نور را بستری برای انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به جوانان بعد انقلاب عنوان کرد و گفت: تفکر و فرهنگ ایثار و شهادت باید ترویج یابد، چرا دشمنان با حملات فرهنگی خود در راستای از بین بردن این فرهنگ است.
وی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی و آمریکای خونخوار میلیاردها پول خرج کردند که سرنگونی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را ببینند افزود: ولی هر ساله شاهد افزونی حمایات مردم ایران و جهان نسبت به پایداری انقلاب اسلامی ایران هستند.
امام جمعه ماکو ادامه داد: ملت ایران بارها امتحان پس داده است و استکبار جهانی تا به امروز هیچ غلطی نتوانسته بکنند و در آینده نیز مردم ایران نخواهند گذاشت استکبار خونخوار در منطقه جولان دهد.
امام جمعه شهرستان ماکو بر نقش بر آب شدن توطئه های دشمن در ناامن جلوه دادن منطقه و کشور ایران، اشاره و تصریح کرد: هستند کشورهای اروپایی که با آمریکای پلید هم کاسه شده‌اند و باید بدانند هر آن چیزی که برای کشورمان در زمینه دفاع از میهن و وطن نیاز باشد تامین خواهد شد و به هیچ کس مربوط نیست.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه اسلام زن را به عنوان الگوی ایمان، عفاف و تاثیر گذار در جامعه معرفی کرده است، ادامه داد: این در حالی است که الگوهای غربی سعی در معرفی زن به عنوان وسیله هستند, باید فرهنگ فاطمی در جامعه ترویج یابد.
حجت الاسلام رنجبری با اشاره به اینکه جلوگیری از رواج گناه در جامعه، وظیفه تمامی آحاد مردم جامعه است تصریح کرد: یکی از زمینه های منع گسترش گناه، ترویج حجاب در جامعه است.
امام جمعه شهرستان ماکو مساجد را سنگرهای اسلام برشمرد و ادامه داد: دشمن درصدد از بین بردن این سنگرها است و وظیفه ما به عنوان مسلمین توجه و اهمیت دادن به این سنگرهاست.
وی با تاکید بر اینکه مساجد بودجه دولتی ندارند و به خیرین مومن وابسته هستند، بر لزوم فعال تر بودن خیرین در جهت آبادانی این مساجد اشاره نمود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.