عزیز سهندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایگاه های کمیته امداد از روز چهارشنبه تا امروز /جمعه/ به ترتیب در مدارس، سطح شهرها و روستاها و مصلاها و محل های برگزاری نماز جمعه مستقر شد و هدایای نقدی و غیرنقدی مردم را برای سال نوی نیازمندان استان جمع آوری کرد.
وی اظهار کرد: در حدود یک دهه گذشته با همکاری ستادهای نمازجمعه پایگاه هایی را در حدود 40 مصلا و مسجد برگزاری نماز جمعه مستقر می کنیم که نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است.
وی اضافه کرد: از فردا/شنبه/ هدایای مردم در بین نیازمندان استان توزیع می شود و این کمک ها در سریعترین زمان ممکن در اختیار خانواده های دارای نیاز مالی قرار می گیرد.
سهندی افزود: علاوه بر این پایگاه ها، شهروندان می توانند کمک های خود را از طریق سامانه مبتنی بر تلفن همراه #8877* به نیازمندان اختصاص دهند.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری از نخستین سال های تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان در آستانه عید هر سال برگزار شده و همواره مورد توجه شهروندان بوده است.
کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.
امسال سی و نهمین سالگرد تاسیس کمیته امداد است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.