محسن رشدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تشکیل چهار کارگروه تخصصی معماری، کامپیوتر، پرستاری و عمران، برگزاری جلسات منظم با اعضای گروه ها، برگزاری کارگاه‌های متعدد مقاله‌نویسی، کار آفرینی و تجاری سازی برای اعضای باشگاه، اعزام تیم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به مسابقات کشوری سازه های پل با ماکارونی و کسب چندین مقام قهرمانی، چاپ بیش از 20 مقاله و ترجمه و تدوین پنج جلد کتاب از سوی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد خوی، پرداخت هزینه چهار مقاله ISI اعضای باشگاه از سوی واحد، عضویت و تمدید بیش از 60 نفر به عضویت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد خوی و حمایت از مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی از عمده فعالیت‌های این باشگاه است.
وی اضافه کرد: این واحد دارای 30 کارگاه و آزمایشگاه تخصصی است که طبق برنامه ارائه شده از طرف مدیران گروه و مسئولان آموزش ارائه خدمات می‌کند.
وی با اعلام اینکه بیش از 40 هزار عنوان کتاب در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی خوی موجود است، افزود: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی یکی از بزرگترین کتابخانه‌های شمال غرب کشور با مجموعه ای غنی از کتاب های تخصصی و عمومی در حدود 100 هزار نسخه کتاب است.
به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی بعنوان یکی از قدیمی‌ترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور اکنون با داشتن پنج هزار دانشجو و 2 مرکز آموزشی، 115 نفر عضو هیات علمی و 120 نفر کارمند یکی از بزرگترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی است.
دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی نیز سه هزار و 19 عضو هیات علمی و بیش از 40 هزار دانشجو دارد؛ طی سال جاری تعداد رشته های این دانشگاه در مقطع دکترا به 21 رشته افزایش یافته است.
دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال 1361 شمسی آغاز به کار کرد.
3214/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.