'محسن باقرزاده' شامگاه سه شنبه در جلسه شورای حزب تدبیر و توسعه مهاباد اظهار کرد: راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور حرکت مسئولان برای ایجاد یک رفاه ملی در جامعه است و رویکرد دولت باید چنین باشد.
وی با تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی مردم و تقویت بنیه مالی خانواده ها، افزود: تلاش برای بهبود جامعه از خانواده آغاز می شود و این مهم بدون توجه به رفاه عمومی امکان پذیر نیست.
باقرزاده با بیان اینکه مردم با مشکلات زیادی از جمله بیکاری و گرانی روبرو هستند، اظهار کرد: دولت باید در زمینه هایی که برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه مفید و موثر است، سرمایه گذاری کند.
باقرزاده با اشاره به اینکه حزب تدبیر و توسعه با افزایش هرگونه قیمت کالا و خدمات در سال آینده مخالف است، گفت: گرانی با وجود مشکلات معیشتی مردم با منافع ملی و رفاه اجتماعی عموم مردم در تناقض است.
دبیرکل حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید بیش از پیش بودجه خود را صرف رفاه عمومی مردم کند، گفت: باید با هرگونه اختلاس و استفاده شخصی از اموال بیت المال مقابله شود.
باقرزاده همچنین با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری باید الگوی مسئولان در مسائل مختلف به خصوص بهبود معیشت مردم باشد، ادامه داد: عملیاتی کردن شعارهای رهبری در ابتدای هر سال باید به طور کامل در دستور کار دولت ها قرار گیرد.
باقر زاده همچنین اظهار کرد: مبنای حمایت حزب از افراد کارایی، دانش و قانون گرایی بوده و ارزش گذاری به افراد با مذهب و قومیت نیست.
وی با اشاره به شرایط خاص منطقه آذربایجان غربی، گفت: منافع ایران متعلق به همه ایرانیان بوده و استفاده از واژه های تفرقه افکنانه قومیتی توطئه سیاست های استکبار جهانی است.
باقرزاده همچنین به فعالیت‌های این حزب در ایام انتخابات ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: حزب تدبیر و توسعه در انتخابات ریاست جمهوری در 764 شهرستان، روستا، ایلات و عشایر در تمام استان ها و در ستادهایی که با عنوان ستاد مردمی تشکیل داده بود، حمایت از دکتر روحانی را هدف فعالیت های انتخاباتی خود قرار داد.
به گزارش ایرنا جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با رویکرد اعتدال گرایانه متشکل از چند حزب قانونی و دارای مجوز فعالیت از کمیسیون ماده 10 احزاب کشور راه اندازی شده است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.