رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه گفت: 825 شاخه گاردریل در محور  ارومیه –مهاباد اصلاح و ساماندهی شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی صادق حبیب زاده، محور ارومیه-مهاباد را دارای بیشترین فراوانی نقاط حادثه خیز در بین محورهای استان دانست و با بیان اینکه این محور از پرحادثه ترین جاده های ارتباطی استان محسوب می شود اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده ها 185 میله ترافیکی در نقاط پرحادثه محور ارومیه- مهاباد مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی از نصب 21 ضربه گیر ایمنی در محور فوق خبر داد و افزود: برای افزایش ایمنی محور فوق از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه ادامه داد:2عدد چراغ چشمک زن تک خانه خورشیدی در نقطه پرحادثه محور ارومیه- تبریز واقع در تقاطع قصور محور شهید کلانتری نصب و راه اندازی شد.

حبیب زاده از اجرای طرح های راهداری و راهسازی در قالب پروژه های اقتصادمقاومتی خبر داد و گفت: اصلاح نقاط پرحادثه و تعمیر و بازسازی ابنیه فنی با استفاده از امکانات و نیروهای این اداره عملیاتی شده و تاثیر بسزایی در افزایش شاخص های ایمنی جادهای داشته است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.