Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

استاندار آذربایجان غربی گفت: ایجاد آرامش و ثبات سیاسی از عوامل موثر در رشد اقتصادی است.

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری در یازدهمین جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات و مدیران و مسئولین استانی برگزار شد افزود: توسعه اقتصادی کشور جدا از مسائل امنیتی نیست چرا که کشورهایی با ثبات سیاسی  قابل قبول می توانند در مسائل اقتصادی نیز موفق بوده و پیشرفت کنند.

وی حفاظت از منابع انسانی را مهم دانست و افزود: نوابغ در کشور می توانند انقلاب فکری، سیاسی و اقتصادی ایجاد کنند تا کشور مسیرهای رشد را زودتر بپیماید.

شهریاری با اشاره به اهمیت جذب سرمایه گذار برای رشد و توسعه استان  گفت: با افزایش امینت امکان جذب سرمایه گذار در استان افزایش یافته و استان از بسیاری از محرومیتها نجات پیدا می کند.

وی عدم توازن و بی عدالتی در تقسیم امکانات را از علل افزایش حاشیه نشینی عنوان کرد و یادآورشد: با افزایش امکانات به روستاها از مهاجرت مردم به شهرها و افزایش حاشیه نشینی جلوگیری می شود.

استاندار اذربایجان غربی با بیان اینکه برخی افراد درصدد ایجاد بحران در جامعه هستند و باید جلوی این افراد گرفته شود تصریح کرد:دولت و حاکمیت با افرادی که احساسات قومی را علیه نظام تحریک می کنند بی هیچ ملاحظه ای باید برخورد کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.