معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: کارگاههای مهارت آموزی آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان تجهیز و بروز رسانی می شوند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، علیرضا رادفر در مراسم تجهیز و به روزرسانی کارگاه اتومکانیک مرکز آموزش فنی وحرفه ای دارالفنون ارومیه افزود: با توجه به رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای و استانداردهای بین المللی آموزش مهارت که اساس کار برنامه های مهارت آموزی است، تأکید اصلی بر کسب مهارت از طریق کار عملی کارآموزان می باشد، تجهیزات آموزشی کارگاه ها و فرآیند تجهیز کارگاه ها و مراکز، از اصلی ترین فعالیتهای مراکز آموزش فنی و حرفه ای تلقی می شود.

ردافر در خصوص تجهیز کارگاههای اتومکانیک به خودروهای اتوماتیک گفت:  بروز رسانی تجهیزات کارگاههای اتومکانیک و برق خودرو برای ارتقاء سطح کیفی آموزش های فنی حرفه ای کاری ارزنده و گامی در راستای ایجاد زمینه های اشتغال است.

در حاشیه این مراسم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از کارگاههای مهارت آموزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای دارالفنون ارومیه بازدید و از نزدیک با روند مهارت آموزی در این مرکز آشنا گردید.

گفتنی است: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی 13 خودرو برای کارگاههای اتومکانیک خریداری نموده که شامل 12 دستگاه چری و یک دستگاه سابرینا برای 13 کارگاه آموزشی است که در کارگاههای اتومکانیک ، برق خودرو مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان توزیع خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.