سرهنگ رضا ظهیریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بدنبال افزایش سرقت خودرو در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان مورد پیگیری قرار گرفت و از مخفیگاه یک فرد مظنون به سرقت، یک دستگاه خودرو سواری سرقتی کشف شد.
وی ادامه داد: سارق پس از بازجویی به اوراق کردن سه دستگاه خودرو و سرقت سه دستگاه دیگر نیز اعتراف کرد و در این زمینه 2 نفر مالخر نیز به همراه وی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
سرهنگ ظهیریان همچنین با تاکید به ارتقا، امنیت اجتماعی، گفت: در 48 ساعت گذشته طی گشت زنی در محورهای مواصلاتی مهاباد و در بازرسی از یک خودرو اقلام بهداشتی و آرایشی قاچاق به ارزش 40 میلیون ریال نیز کشف شده است.
فرمانده انتظامی مهاباد همچنین با اشاره به موضوع مبارزه با مواد مخدر بعنوان محور اصلی آسیب های اجتماعی، افزود: در این مدت 2 کیلو و 557 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و سه عدد وافور نیز از یک فرد با هویت معلوم در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال، گفت: عوامل انتظامی تاکنون تعداد 33 هزار عدد انواع مواد محترقه را کشف کرده و در این رابطه یک نفر را نیز دستگیر کردند.
به گزارش ایرنا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 100 هزار نوع انواع مواد محترقه در مهاباد کشف و با دستور مراجع قضایی امحاء شده است.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت سه کلانتری دارد و در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
3093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.