عبدالحسین علی اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ناوگان حمل و نقل بین شهری آذربایجان غربی افزایش قیمتی در بلیت اتوبوس ها اعمال نمی کنند و مردم می توانند با قیمت های امسال، بلیت تهیه کنند.
وی اضافه کرد: سه هزار و 400 دستگاه انواع اتوبوس، مینی بوس و سواری برای جابجایی مسافران نوروزی از پانزدهم اسفند ماه جاری تا پانزدهم فروردین سال آینده آمادگی دارند.
وی با اشاره به آغاز طرح پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی از بیستم بهمن ماه اظهار کرد: پیش فروش حضوری و اینترنتی نیز به صورت توامان از پانزدهم اسفندماه امسال آغاز می شود.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند برای تهیه اینترنتی بلیت، به پایگاه های اینترنتی www.payaneh.ir، www.payaneha.com و www.sk-bus.ir مراجعه کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: علاوه بر آن، سامانه تلفنی 141 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت ترافیکی و جوی جاده های استان است.
علی اکبری افزود: شهروندان می توانند همچنین هرگونه نارسایی، انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از ناوگان حمل و نقل بین شهری از طریق سامانه پیامکی 10002026 و 1000143 اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، ایام نوروز بیشترین میزان مسافرت در کشور و آذربایجان غربی انجام می گیرد و هزاران نفر از مردم استان به شهرهای داخل استان و دیگر استان های کشور سفر می کنند.
در سال های گذشته همواره شاهد رشد قیمت ها همزمان با سفرهای نوروزی در کشور و آذربایجان غربی بودیم.
8137
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.