مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: بیش از 50 درصد پاساژهای شهر ناایمن هستند.

ابراهیم شادقوشچی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پاساژهای شهر ارومیه از لحاظ ایمنی و اطفای حریق وضعیت مطلوبی ندارند اظهار کرد: بیش از 50 درصد از پاساژهای شهر فاقد سیستم اطفای حریق و ناایمن هستند.

وی ادامه داد: با وجود تلاش ها و پیگیری های آتش نشانی و تذکرات به کسبه پاساژهای شهر متاسفانه کسبه خطر اتش سوزی را جدی نمی دانند و طی یک ماه اخیر 30 مورد اخطار کتبی به کسبه پاساژهای شهر از سوی اتش نشانی مبنی بر ایمن سازی صادر شده است.

شاد قوشچی با بیان اینکه متاسفانه اکثر پاساژهای ارومیه تنها یک درورود و خروج دارند و این مسئله شرایط را در زمان اتش سوزی را سخت تر می کند افزود: نبود کپسول آتش خاموش کن، نگهداری اقلام سریع الاشتعال در مغازه ها و عدم اشنایی کسبه نسبت به موارد ایمنی و سهل پنداشتن مسئله اطفای حریق از مواردی است که زمینه حریق را فراهم کرده و یا اطفاء را با مشکل روبرو می کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه افزود: با بازرسی های انجام شده از پاساژهای شهر ارومیه مشخص شد که مشکل عمده اکثر پاساژها سیم کشی های قدیمی ساختمان  و عدم رعایت نکات ایمنی و استاندارد این سیم کشی است.

وی با اشاره به وضعیت ایمنی پارکینگ های شهر نیزافزود: بیش از 90درصد پارکینگ های شهر ناایمن  و فاقد کپسول آتش نشانی هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.