جعفر سعیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسافران عصر روز یکشنبه بیش از سه ساعت در جاده و گردنه برف گیر سخت گذر مائین بلاغ در محاصره برف و کولاک بودند.
وی بیان کرد: امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده ای مستقر در گردنه مائین بلاغ پس از کولاک شدید در این محور و گرفتار شدن خودروها در فاصله سه کیلومتری پایگاه به محل اعزام شده و مسافران را نجات دادند.
سعیدی با اشاره به امداد رسانی سریع و به موقع به مسافران و کمک به رانندگان اظهار کرد: امدادگران تکابی پس از تجهیز و بستن زنجیر چرخ به تعدادی از خودروها، رانندگان را به ادامه مسیر هدایت کردند.
به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک شدید از روز شنبه شهرستان تکاب را فرا گرفته و تردد خودروها در جاده های دسترسی این شهرستان را با مشکل مواجه کرده است.
اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب نیز اعلام کرد به علت بارش برف و کولاک شدید تردد در محورهای مواصلاتی تکاب از جمله گردنه مائین بلاغ تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
این اداره همچنین به رانندگان و شهروندان توصیه کرد به علت تداوم کولاک از تردد شبانه در محور تکاب- ایرانخواه خودداری کنند.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.