نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آذربایجان غربی جز استان های کمتر توسعه یافته در حوزه بهداشت و درمان کشور است. 
نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: براساس شاخص ها میانگین توسعه کشور وضعیت استان در حوزه بهداشت و درمان خوب نیست و جز 3 استان اخر کشور هستیم .
قاضی پور با تاکید به پایین بودن تعداد پزشک و تخت در بیمارستان های استان اظهار کرد:احداث و تکمیل پروژه های جدید و قبلی باعث می شود وضعیت استان در همه بخش ها همچون پزشک، تخت و اورژانس بهبود یابد.
وی تصریح کرد:به دلیل کمبود بیمارستان و نبود پزشک متخصص بیشتر بیماران به ارومیه می آیند که این باعث میشود 80 درصد فشار بر دوش بیمارستان های ارومیه باشد.
این نماینده مجلس ادامه داد:با تکمیل بیمارستان آیت الله خویی در شهر خوی و بیمارستان زنان و زایمان و اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) تا حدودی از مشکلات کاسته خواهد شد و فضا و تخت بیشتری برای رسیدگی بهتر آزاد می شود. 
قاضی پور در خصوص پروژه شهرک سلامت که در ارومیه ساخته خواهد شد تصریح کرد: این پروژه در مرحله افتتاح طرح بوده و اگر عملیاتی شود هم باعث رونق توریسم درمانی شده و هم باعث افزایش فضای بیمارستانی شهر ارومیه خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.