مهدی کریمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هم اکنون در جنوب و مرکز آذربایجان غربی شاهد بارندگی هستیم، افزود: شهرستان پیرانشهر نیز دومین شهر پربارش استان در 24 ساعت گذشته با 41 میلیمتر بارش گزارش شده است.
وی با بیان اینکه بارندگی ها تا روز چهارشنبه /فردا/ تداوم دارد، اضافه کرد: بارش باران به تدریج در شمال استان نیز آغاز می شود و از فردا شب افت دما به میزان چهار درجه سانتیگراد در استان رخ می دهد.
وی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بارش برف در ارتفاعات جنوب استان و گردنه های برف گیر را داشتیم که این روند تا فردا ادامه دارد.
کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در خصوص دمای هوای استان در 24 ساعت گذشته گفت: دمای ارومیه در این مدت بین 2 تا 13 درجه سانتیگراد در نوسان بوده و شهرستان پلدشت با دمای 15 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و چالدران با صفر درجه سانتیگراد خنک ترین شهر استان بود.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی استانی سردسیر با آب و هوای کوهستانی و بارش های قابل توجه است اما بارندگی ها امسال در این منطقه کاهش یافته است.
شهرستان سردشت با سالانه 1000 میلیمتر بارندگی پربارش ترین شهر استان است که این میزان بیش از 2 برابر متوسط بارش در آذربایجان غربی است.

7125/2093
خبر: طاهره نوید آرین ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.