فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تصور دشمن از براندازی نظام و انقلاب هنوز پابرجاست.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار حبیب شهسواری گفت:  در این ۳۹ سال از عمر انقلاب آمریکا و ایادی استکبار هر روز برای ضربه زدن به ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده اند.و ضربه زدن به این انقلاب با رویکردی جدید از گزینه های روی میز آنهاست که باید هوشیار بود.

وی تصریح کرد: به ویژه در آذربایجان غربی که همچنان ایادی وابسته به استکبار در تلاش برای براندازی هستند که با تلاش های رزمندگان اسلام تاکنون توطئه های دشمنان خنثی شده است.

سردار شهسواری با اشاره به عناوین سال ها که توسط مقام معظم رهبری انتخاب می شوند، گفت: دیدبان حقیقی مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها با موضوع اقتصادی در مقابله با ایده های آمریکاست.

وی افزود: در حوزه مباحث فرهنگی تنها اقدامی که مشهود است بحث کشف حجاب بوده که پشتیبانی اجرایی آن برگرفته از اتاق ۱۰۵۸ ساختمان وزارت خارجه آمریکاست که مدیریت سیاست‌های براندازی نرم در قبال ایران را برعهده دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر توجه بیشتر به حوزه بسیج و موضوعاتا فرهنگی و جنگ نرم گفت: بسیج همیشه میدان دار صحنه اصلی دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هر جا که نظام نیاز داشته باشد بسیج حاضر می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.