به گزارش ایرنا، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، روحانی و نظامی از اقشار مختلف مردم همه و همه با پرچم های ایران و با شعارهای 'ما سرباز توئیم خامنه ای- گوش به فرمان توئیم خامنه ای' و 'مرگ بر استکبار' در صفوفی متراکم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن وفاداری خود را به انقلاب و رهبری نشان دادند.
معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد روز یکشنبه در سخنرانی پایانی راهپیمایی 22 بهمن مهاباد با اشاره به مطالبه های بحق مردم، گفت: دولت عزم خود را جزم کرده است تا مشکلات مردم را رفع کند.
ایرج شجاعی با بیان اینکه پایبندی مردم به انقلاب بالاست، افزود: مردم گرفتاری های زیادی دارند اما با وجود این مشکلات همیشه پای انقلاب، نظام و رهبری هستند.
وی با تاکید بر اینکه اساس انقلاب اسلامی بر پایه آموزه های دینی است، اظهار کرد: رژیم پهلوی رژیمی وابسته و استبدادی بود در حالی که نظام اسلامی از شورا تا رئیس جمهوری و رهبری همه توسط مردم انتخاب می شوند و آزادی را قبول دارند.
شجاعی همچنین در خصوص اعتراض های اخیر در برخی شهرهای کشور، گفت: دولت صدای اعتراض مردم را شنیده است اما صف های مردمی که اعتراض بحقی دارند با کسانی که خود را از مردم جدا کردند، تفاوت دارد.
وی با اشاره به اینکه مردم همواره پای انقلاب هستند، گفت: مردم اجازه نخواهند داد تا استکبار جهانی و آمریکا نا امنی در داخل کشور ایجاد کنند.
شجاعی با اشاره به اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی با حمایت مردم آمد و در روز رحلت با بدرقه میلیونی مردم تشییع و به لقاالله پیوست، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مسئولان باید برای برقراری هر چه بیشتر عدالت در جامعه تلاش کنند تا دین خود را به امام راحل و انقلاب ادا کنیم.
فرماندار ویژه شهرستان مهاباد با بیان اینکه هر کجا امت اسلامی در رنج باشد جمهوری اسلامی، مردم و رهبری از آن دفاع می کنند، اظهار کرد: ما کشوری استبدادی و متجاوزگر نیستیم و از مسلمانان در مقابل تروریسم دفاع می کنیم.
شجاعی با اشاره به اینکه مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند، گفت: باید همه با هم دست در دست هم با همت مسئولان و نخبگان کشور مشکلات و گرفتاری های مردم را رفع کنیم و انقلاب را زنده نگه داریم و تا پیروزی نهایی آن را به دست صاحب اصلیش بسپاریم.
محمد آزادمنش از راهپیمایی کنندگان امروز نیز در گفت و گو با ایرنا گفت: امروز ما آمدیم تا آمریکا و متحدانش در منطقه بدانند که مردم مهاباد همانند سال های قبل به انقلابشان علاقه دارند.
وی افزود: حضور گسترده مردم به خوبی این دلبستگی مردم را نشان داد و حتی تصاویر نیز گویای عمق این دلبستگی نیستند.
پیرمرد 75 ساله دیگر مهابادی هم بیان کرد: مردم مهاباد به خوبی می دانند که آمریکا به دنبال منافع خودش است و این منافع را با ایجاد تفرقه و درگیری بین مسلمانان کسب می کند.
احمد نالوسی با تاکید بر اینکه ثمره به ظاهر مهربانی های آمریکا در مصر، لیبی، یمن، عراق، سوریه و بحرین به خوبی مشخص است، تاکید کرد: آمریکا از این آب گل آلود نفت و انرژی ارزان کسب می کند و تجهیزات جنگی گران به کشورهای جنگ زده می فروشد و درآمدهای سرشار به جیب می زند.
به گزارش ایرنا راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امروز در مهاباد با شکوه تر از سال های قبل و با حضور گسترده امت قهرمان، باغیرت و همیشه در صحنه و غیور برگزار و بار دیگر اتحاد، انسجام و همبستگی ملی مردم در پشتیبانی از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشته شد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093/3072
** گزارش: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.