به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عسگر دیرباز روز یکشنبه در سخنرانی پایانی جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی 22 بهمن در نقده افزود: اگر هم اختلافی بین ما باشد این اختلاف مثل اختلاف بین 2 برادر است و این مردم اجازه دخالت در امورات داخلی خود را به بیگانگان نمی دهند.
وی با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی وحدت بین مسلمانان است، اظهار کرد: ای مردم هوشیار باشید و دوستان و دشمنان خود را بشناسید زیرا دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به این نظام اسلامی هستند.
وی ادامه داد: وقتی مردم می بینند مسئولی از مسیر خدمت رسانی به مردم و جامعه دور شده است، باید آن را بازخواست کنند زیرا انقلاب اسلامی فقط با مطالبه گری و شفافیت حفظ می شود.
وی اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، سد محکمی در مقابل هیجانات اخیر است و این مردم نشان دادند که مسیرشان از کسانی که شعارهای ساختارشکنانه سر می دهند جداست.
به گزارش ایرنا مردم شهید پرور نقده پا به پای سایر هموطنان در صف های به هم پیوسته و متحد در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و یک دل و یک صدا شعار آزادگی و غرور ملی سر دادند و 'آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی'، 'آذربایجان جانباز انقلاب دان آیرلماز'، 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ بر اسرائیل' را بار دیگر فریاد کشیدند.
راهپیمایی کنندگان 22 بهمن نقده در میدان شهدای این شهرستان تجمع کردند و این آئین را در مسیر خیابان امام(ره) به سمت فرمانداری این شهر ادامه دادند.
به گزارش ایرنا، امروز 22 بهمن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و جشن انقلاب با حضور پر شور مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان نقده با شکوه خاصی برگزار شد.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.