عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی همواره سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان بوده و هست.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، شهروز برزگر کلشانی در مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن در سلماس که با حضور 35هزار نفری مردم ولایت مدارو انقلابی این شهرستان برگزارشد،‌ ضمن تبریک دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی دشمنان این نظام همواره در حال دسیسه چینی برای مردم این کشور بوده و هستند اما بصیرت و هوشیاری مردم همواره مانع از تحقق این هدف شوم دشمنان بوده است .

برزگر اظهار کرد: مردم ما از برخی مسائل و مشکلات خصوصا مشکلات اقتصادی و معیشتی ناراضی هستند اما در دفاع از انقلاب و پاسداشت میراث خون مطهر شهدا و امام عزیز و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، یکدل و هم قسم هستند و از آرمان ها و ارزش های انقلابی و اسلامی خود کوتاه نمی آیند .

نماینده مردم سلماس در مجلس تصریح کرد: با نگاهی مثبت و در جهت رفع مشکلات پذیرای مطالبات مردم هستیم و در راه پیگیری و حل خواسته های مردم شهرستان هیچ گونه کوتاهی نخواهد شد .

این عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس با اشاره به‌ تجمعات و اعتراضات در کشور، خاطرنشان کرد: در اعتراضات اخیر شعار به گرانی‌ها توسط یک‌عده خودفروخته غربی به شعارهای ضدارزشی و علیه رهبری و نظام تبدیل شد .

برزگر تصریح کرد: در این برهه از انقلاب که وارد چهل سالگی این نظام شکوهمند می شویم باید به فکر مطالبات مردم باشیم و با طبعیت فرمان مقام معظم رهبری،‌اجازه نفوذ و فتنه انگیزی به دشمنان این ملت ندهیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.