رییس دفتر نماینده ولی فقیه درامور اهل سنت آذربایجان غربی گفت:نقدها باید منصفانه وسازنده باشند.
به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام عسگر فعال آذردر همایش یاوران انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات دانشگاه ارومیه برگزارشد افزود: برای پیشرفت کشورنقدلازم است ولی نقد باید سازنده ومنصفانه باشد وباادبیات دشمن واززبان دشمن بیان نشود.
حجت الاسلام فعال آذر هدف اساسی انقلاب اسلامی را تحقق شعار استقلال آزادی ،جمهوری اسلامی  دانست و تصریح کرد:انقلاب اسلامی اهدافی دارد و اهداف اساسی انقلاب درقالب شعار استقلال آزادی ،جمهوری اسلامی است و در این ۴۰سال ایران درهمه عرصه ها به استقلال رسیده است.
وی درخصوص اینکه امام خمینی(ره)۲۲بهمن را یوم الله خواند افزود:بعضی از روزها مخصوص خداونداست  بخصوص روزهایی که یک قوم  بااتحاد خودرا از دست طاغوت نجات دهند و۲۲بهمن یکی ازاین ایام الله است که ملت ایران با تبعیت و اتحاد حکومت ۲۵۰۰ساله طاغوت را سرنگون کردند.
حجت الاسلام فعال آذر بااشاره به مطالبات صنفی روحانیت از انقلاب اظهارکرد: از۲۱۰۰مسجد اهل سنت که در استان بناشده است حدود۸۰درصد آن بعد انقلاب ساخته شده است.
وی ادامه داد:در مدت۴۰سال کشور در همه عرصه اقتصادی،اجتماعی ،سیاسی و نظامی به استقلال رسیده و با وجود مشکلاتی که دشمن بر سر راهمان قرار داده یک وجب از خاک  کشوررا به  دشمن نداده ایم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.