به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی خمینی شنبه شب در این دیدار با اشاره به خدمات شایسته حجت الاسلام حسنی در طول دوران انقلاب گفت: این شخصیت بزرگوار مجاهدت های زیادی داشتند که شایسته قدردانی است.
وی با اشاره به اینکه همه باید در خدمت مجاهدان انقلاب باشیم و قدر این نعمت ها را بدانیم، اظهار کرد: جوانان باید بدانند که افرادی نظیر حجت الاسلام حسنی چه مجاهدت هایی انجام داده اند.
در این دیدار حجت الاسلام سیدمحمد فخری نیز در خصوص دیدار حجت الاسلام حسنی با امام خمینی (ره) خاطراتی بیان کردند.
همچنین سیدعلی خمینی در ابتدای ورود به ارومیه در مزار شهدای این شهر حاضر شد و به شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کرد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا حسنی، مبارز انقلابی و نستوه تاریخ آذربایجان غربی است که از ارومیه تا نقده، نقده تا سردشت و سردشت تا مهاباد نقش آفرینی کرده و با ایثار و جانفشانی هایش صحنه های به یاد ماندنی خلق کرده است.
حجت الاسلام حسنی در قیام و مبارزه مردم ارومیه با طاغوت نقش محوری داشت، برای آزادسازی نقده شجاعانه جنگید و با احزاب منحله مبارزه کرد؛ آری مرور خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی بدون نام و یاد حجت الاسلام حسنی با نقصان مواجه است.
غلامرضا حسنی متولد 1306 در روستای 'بزرگ‌ آباد' در 30 کیلومتری ارومیه است و تا چندی پیش نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و پیش از آن، نماینده اولین دوره مجلس در این شهر بود.
2093/3072
** خبر: صابر چهرقانی ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.