به گزارش ایرنا، در نسخه ای از این پیام که در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر مهاباد گذاشته شد، آمده است: بدون تردید دهه مبارک فجر و راهپیمایی عظیم و دشمن شکن 22 بهمن هر ساله مطلع فروزان و جلوه ایمان وحدت و اقتدار ملت ایران زیر لوای پرچم پر فروغ اسلام است.
این پیام می افزاید: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی در طول چند دهه گذشته با درک عمیق و درست مقتضیات زمان تحت لوای مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده اند که راه امام و شهیدان را ادامه خواهند داد و لحظه ای از ارزش های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.
در ادامه این بیانیه آمده است: چه بسا که چشم جهانیان سالیان سال است که در طلیعه خورشید 22 بهمن راهپیمایی عظیم این روز را به نظاره می نشیند و بی شک این اتحاد رشک برانگیز و غیرت وصف ناپذیر مرد و زن این سرزمین، کاخ طمع و دسیسه های آنان را در هم می شکند و عالم را مبهوت اقتدار و حشمت این عظم و اراده ملت ایران می کند.
در این بیانیه با گرامیداشت یوم الله 22 بهمن و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای سرفراز، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا و نکوداشت عزم و اراده ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران به خصوص مردم غیور مهاباد از تمام آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم در آستانه چهلمین بهار آزادی برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن دعوت شده است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد، خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر مهاباد، اصناف و کسبه و تشکل های مردمی نیز با صدور پیام ها و بیانیه های مختلف از مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی دشمن شکن دعوت کردند.
راهپیمایی مهاباد نیز همانند سایر شهرهای ایران در این شهر از خیابان صلاح الدین ایوبی غربی آغاز می شود و در میدان جمهوری با سخنرانی و صدور بیانیه به پایان می رسد.
به گزارش ایرنا راهپیمایی 22 بهمن همه ساله در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار می شود و مردم در صفوف به هم فشرده حضور خود را در صحنه اعلام می کنند.
راهپیمایی امسال نیز فردا /یکشنبه/ همزمان با سراسر کشور در بیش از 60 نقطه از آذربایجان غربی برگزار می شود.
3093/3072
** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.