به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) روز شنبه در این یادواره با تجلیل از جایگاه رفیع شهدا گفت: ماهر چه داریم از شهدا و خانواده های مقاوم و صبور آنهاست.
سردار دلاور رنجبرزاده اظهار کرد: همانگونه که مقام عظمای ولایت فرمودند زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بر این اساس چراغ این گونه یادواره ها باید همواره روشن نگه داشته شود.
وی افزود: اکنون به برکت خون شهدا است که توانسته ایم در تمام زمینه ها به رشد و پیشرفت برسیم و این موضوع موجب عزت و افتخار برای جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی افزود: تمام مسلمانان دنیا به این عزت جمهوری اسلامی افتخار می کنند و در واقع انقلاب تبدیل به الگوی جهانی شده است.
سردار رنجبرزاده اظهار کرد: امام بزرگوار ما فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند بر این اساس باید با تمام توان خود را برای رفع مشکلات این خانواده بکار گیریم.
فرمانده سپاه مهاباد با تاکید بر پیروی از اهداف و راه شهدا اظهار کرد: دشمن اصلی اسلام صهیونیست ها هستند چرا که با تجهیزعده ای از خدا بی خبر مثل گروه های تکفیری و داعشی تلاش می کنند اسلام را نابود کنند.
سردار رنجبرزاده یادآور شد: این گروه های تروریستی تلاش می کنند تا زیرساخت های تاریخی و فرهنگی مسلمانان را از بین ببرند ولی علمای تشیع و تسنن با هوشیاری و ایجاد وحدت و یکپارچگی تمام این توطئه ها را در ایران از بین برده اند.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی 12 هزار شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد 764 شهید مربوط به شهرستان مهاباد است.
شهرستان مهاباد با بیش از 237 هزار نفر جمعیت دارای بیش از 46 هزار بسیجی است که حدود 18 هزار و 600 نفر از این تعداد عضو فعال بسیج هستند.
حدود 130 پایگاه شهری، روستایی، محلات و دانش آموزی در سطح مهاباد فعالیت دارد.
3093**خبرنگار: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.