امام جمعه ماکو گفت: ملت ایران باحضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار خود را به رخ جهانیان خواهد کشاند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام ایوب رنجبری در خطبه های نماز جمعه این هفته ماکو بر لزوم حضور دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و ۲۲بهمن را عید واقعی دانست و افزود: آزادی از فرعون ز زمان آرزوی ایرانیان بود که ۲۲ بهمن و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران این آرزو را تحقق بخشید.
امام جمعه ماکو گفت: نسلهای بعد انقلاب هیچ کم و کاستی با جهادگران عرصه جنگ و شهادت ندارند بلکه با دیدی بازتر و آگاه تر به آینده می نگرند.
وی بابیان اینکه تهدید و حرمت شکنی ها در دنیای امروزی رواج پیدا کرده است بر لزوم تقویت مراکز قدرت موشکی، توان دفاعی و نظامی تاکید کرد و افزود: به هیچ وجه توان موشکی و نظامی ایران قابل مذاکره نیست.
حجت الاسلام رنجبری گفت: انتظار داریم دیلماسی کشورمان بر گستاخی و حرمت شکنی های اخیر شرکت سامسونک به کشورمان رسیدگی جدی کنند.
وی با تاکید بر اینکه یکی از دست آوردهای انقلاب اسلامی ایران آزادی در محور اسلام است گفت: امروزه باید شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر ایادی پست استکبار جهانی در نمازها و تجمعات پرشور تر سر داده شود.
امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه شور و شعارهای در کنار هم باشند اظهارکرد: هیجان انقلابی باید به مرحله ظهور و بروز برسد.
حجت الاسلام رنجبری حکومت آمریکا را ظالمترین دولت در جهان عنوان کرد و گفت: آمریکا با نسل کشی های خود امروزه نمیتواند ادعای برائت از جنایتهای خود کند.
وی شعار اساسی تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران را کم کردن فاصله طبقاتی و ترویج عدالت اجتماعی دانست و گفت: مسئولین باید در این عرصه بیشتر تلاش کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.