معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بوکان روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات اجرایی مدرسه 2 کلاسه روستای 'کانی الله سیده' در زمینی به مساحت 770 متر و اعتبار600میلیون ریال آغاز شد.
لقمان خسروپور ادامه داد: این مدرسه با زیر بنای 70متر مربع در مدت 6ماه توسط مجمع خیران مدرسه ساز شهرستان بوکان ساخته می شود.
وی گفت: از زمان فعالیت مجمع خیران مدرسه ساز در این شهرستان تاکنون 40 مدرسه توسط خیران مدرسه ساز ساخته شده و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.
خسروپور افزود: در بخش سیمینه شهرستان بوکان سه دستگاه پل روستایی در روستاهای اورته کند، شیخ علی و قاضی اخوی با 868میلیون ریال هزینه از محل اعتبارات بخشداری ساخته شده که با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: در این روز طرح آبیاری تحت فشار روستای 'ناچیت' به صورت نمادین از بین 62طرح دیگر با 11میلیارد و 533 میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار بوکان اضافه کرد: با اجرای یک طرح کشاورزی 25هکتار از اراضی روستای ناچیت تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار گرفت.
خسروپور گفت: با اجرای این طرح برای چهار نفر به صورت مستقیم و 12نفر به صورت غیر مستقیم شغل فراهم شده است.
وی گفت: مرکز معاینه فنی خودروهای سورای با 13میلیارد و500میلیون ریال هزینه در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع به بهره برداری رسید که برای 20 نفر به صورت مستقیم اشتغال فراهم شد.
خسروپور افزود: مرکز اسقاط و بازیافت خودرو های فرسوده نیز در شهرستان بوکان واقع در شهرک صنعتی با اعتبار 18میلیارد ریال در زمینی به مساحت یکهزار و 500متر افتتاح شد که با اجرای این طرح برای 12نفر اشتغال فراهم شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان بوکان دارای 2بخش مرکزی و سیمینه است .
این شهرستان دارای 251 هزار نفر جمعیت است که در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
7510/3093/2093**خبرنگار: محمد ادیب ** تنظیم: پیمان پاکزاد ** انتشار:علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.