به گزارش ایرنا، فرماندار خوی روز سه شنبه در آئین افتتاح همزمان طرح گازرسانی به هفت روستای بخش ائواوغلی خوی در روستای سیه باز گفت: در کنار طرح گازرسانی، عملیات اجرایی گازرسانی به هشت روستای دیگر این بخش آغاز شد.
'سیدمحمد عابدی' اظهار کرد: گازرسانی به روستاهای پیرکندی، سیه باز، مهلذان، نوایی، بیزنده، سیدتاج الدین، خاکمردان با 72 میلیارد ریال هزینه بصورت همزمان انجام و 2 هزار و 376 خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی همچنین در آئین کلنگ زنی برای گازرسانی در روستای ولدیان خوی گفت: عملیات اجرایی هشت روستای چشمه، تپه باشی، ارسی، آغ بلاغ، مارکان، اعتضادیه، مظفرآباد و ولدیان نیز آغاز شد.
وی بیان کرد: این تعداد روستا دارای 10 هزار و 31 خانوار است که برای بهره مندی از نعمت گاز این تعداد، 120 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه روستای سیه باز با اعتبار 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز انجام شد.
همچنین دبستان 'شورای شهر' خوی نیز به بهره برداری رسید، این مدرسه توسط اعضای شورای شهر و شهرداری خوی با پنج میلیارد ریال هزینه ساخته شده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، ایام الله دهه فجر از روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و با افتتاح و کلنگ زنی طرح های متعدد در آذربایجان غربی تا 22 بهمن ماه جاری ادامه می یابد؛ امسال سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.
3093/ 7133/3072**خبرنگار: سعید فرجی**تنظیم: پیمان پاکزاد**منتشر کننده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.