به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، پارکینگ طبقاتی و دومین جایگاه سوخت سردشت با اعتبار 20 میلیارد ریال در مسیر گردشگری آبشار 'شلماش' به بهره برداری رسید.
معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب روز دوشنبه در حاشیه افتتاح جایگاه سوخت شلماش به خبرنگار ایرنا گفت: دومین جایگاه سوخت سردشت در زمینی به مساحت یکهزار و 600 مترمربع با آورده 20 میلیارد ریالی و تسهیلات 6 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره داری رسید که 4 نفر به صورت مستقیم و 4 نفر دیگر به صورت غیر مستقیم در آن مشغول به کار شدند.
فرهاد ستاریان افزود: این جایگاه با استانداردها و تجهیزات پیشرفته روز دنیا ساخته شده که توانایی ذخیره 100 هزار لیتر بنزین و 50 هزار لیتر نفت گاز را دارد.
وی اظهار کرد: در دهه فجر امسال یک جایگاه سی ان جی هم در بوکان با ظرفیت 2 هزار مترمکعب در ساعت و در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع با هزینه 30میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره برداری می رسد که هشت نفر در آن مشغول به کار خواهند شد.
**کلنگ زنی خروجی دوم شهر سردشت با اعتبار اولیه 12 میلیارد ریال
شهردار سردشت در آئین گلنگ زنی این خروجی گفت: کمربندی خروجی دوم شهر سردشت به عنوان مسیری راهبردی و اولویت دار به طول 5.5 کیلومتر کلنگ زنی شد که نقشه های مرحله اول تهیه شده است و در اسفند امسال عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
جلال احمدی اظهار کرد: این طرح به عنوان راه فرعی درجه یک با عرض آسفالت هفت متر و 30 سانتیمتر تعریف شده است که از شهرک جانبازان شروع و تا مسیر دسترسی به سد و نیروگاه در اطراف روستای شیواشان ادامه دارد.
وی افزود: اعتبار اجرای کمربندی خروجی دوم شهر سردشت 33 میلیارد ریال بوده که 12 میلیارد ریال آن به صورت اوراق خزانه با سررسیدهای سال 98 تخصیص داده شده است.
افتتاح نخستین پارکینگ طبقاتی در سردشت دیگر طرح افتتاحی پنجمین روز از دهه فجر بود.
نخستین پارکینگ طبقاتی شهر سردشت با ظرفیت 180 خودرو به مساحت چهار هزار مترمربع و در 2 طبقه با هزینه 32 میلیارد ریال افتتاح شد.
شهرستان سردشت با جمعیت 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در امتداد مرزهای ایران با شمال عراق قرار گرفته است.
7562/2093
تنظیم: پیمان پاکزاد ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.